El passat mes de juny, Monzó va ser l’escenari del Zebra Weekend Monzó. Organitzat per Zebra Ventures, aquest esdeveniment de dos dies va reunir líders de la indústria, visionaris i emprenedors de diferents ciutats, tots convergint a la petita ciutat de Monzó per discutir sobre el futur de l’emprenedoria i la innovació.
El Zebra Weekend Monzó es va centrar en proporcionar a les startups les eines, els coneixements i les xarxes necessàries per accelerar el seu creixement i establir la seva presència al mercat. Un dels objectius principals de l’esdeveniment era fomentar un ambient de col·laboració i aprenentatge mutu, on els assistents podien aprendre els uns dels altres i compartir les seves experiències i desafiaments.
Participar com a ponent al Zebra Weekend Monzó va proporcionar una excel·lent plataforma per explorar i debatre sobre estratègies de màrqueting per a startups. Aquesta trobada, enriquidora i motivadora, va servir també per reforçar el compromís de la nostra agència, Up2you, amb l’èxit empresarial i l’estímul a la innovació.
Centrar-se en les etapes inicials d’una empresa va ser el fil conductor de la presentació que va realitzar Jordi Bernat, CEO d’Up2you, amb un èmfasi particular en l’ecosistema de màrqueting i els seus canals. Compartir la visió sobre com un enfocament de màrqueting efectiu pot ser crucial per al creixement i la supervivència d’una startup en els seus primers moments, va ser un dels punts destacats.
Com a agència, el nostre objectiu és actuar com a aliats de màrqueting per l’èxit de les empreses. Oferir suport als emprenedors i fomentar la innovació, sense importar la ubicació geogràfica, són components essencials de la nostra missió.
Analitzar casos reals i experiències passades va permetre proporcionar un panorama pràctic i realista als assistents. Tenir la capacitat d’adaptar-se a les necessitats de qualsevol empresa, ja sigui muntant un departament de màrqueting en línia des de zero, donant un impuls a una empresa que desitja millorar el seu equip, o millorant els seus processos de màrqueting en línia, és una de les fortaleses que ens caracteritza.
Al llarg de la presentació, el concepte de màrqueting “full funnel” va ser recurrent. Destacar la importància de guiar els consumidors a través de cada etapa de l’embut de vendes, des del primer contacte fins a la conversió i més enllà, va ser una de les principals lliçons compartides.
Sens dubte, l’experiència al Zebra Weekend Monzó va reafirmar la importància de les estratègies de màrqueting en l’àmbit de les startups i va deixar la porta oberta a futures col·laboracions i avenços en aquest apassionant camp.
En conclusió, ens agradaria agrair a Zebra Ventures per convidar-nos a participar al Zebra Weekend Monzó. L’organització de l’esdeveniment va ser impecable i va proporcionar una plataforma invaluable per a la discussió i l’intercanvi d’idees. Esperem amb interès les futures edicions d’aquest esdeveniment i estem emocionats de continuar donant suport a l’esperit emprenedor i innovador en els anys vinents juntament amb els nostres companys de Zebra.