Oportunitats de màrqueting amb accent lleidatà

Oportunitats de màrqueting amb accent lleidatà

Mary Meeker, una de les 100 dones més poderoses del món l’any 2014, segons Forbes, va presentar la setmana passada l’Internet Trends Report 2016, un informe de 213 pàgines que és una clarificadora radiografia del moment en el qual es troba el màrqueting i el comerç electrònic a nivell mundial.



Una de les principals conclusions de l’estudi és que demostra amb dades estadístiques, teòricament contrastades, que l’increment de vendes per client és directament proporcional a la quantitat d’informació que podem disposar d’ell i la capacitat que tenim de segmentar el missatge en funció dels seus hàbits o preferències. Recopilar dades, interpretar-les i realitzar accions dins d’un marc de privacitat i confidencialitat és clau per a l’èxit de les empreses que volen afrontar el seu futur amb garanties.



Aquesta radiografia mundial s’aplica a les empreses de la nostra realitat local, tant si exporten a mig món com si el seu àmbit és regional. Carles Torrecilla, a qui tindrem l’oportunitat d’escoltar el pròxim dijous 9 de juny a Lleida en el marc de les conferències que organitza la Cambra de Comerç de Lleida, exposava en una altra xarrada titulada Creixement de vendes en el segle XXI que una PIME que no estigui invertint 10.000€ al mes a Google Adwords està condemnada al fracàs. Una afirmació genèrica que Torrecilla contextualitzava amb un encertat missatge final: totes les empreses que vulguin tenir èxit en el segle XXI han d’estar a Internet amb una estratègia de màrqueting professional i amb recursos econòmics per a desenvolupar-la.



Torrecilla també apuntava l’any 2013 que encara no era tard per a que una empresa pogués tenir èxit a internet. Deia que una de cada deu empreses ho aconseguiria. Tres anys més tard de la conferència, el panorama ha canviat perquè a la truita se li ha donat el tomb. El 90% de fracàs rau en les empreses que no es prenguin seriosament internet.



El 12% de les vendes d’Estats Units es realitza ja a través d’internet, una dada no menor. Però encara més rellevant és que aquest és l’espai on es generen més dades per a conèixer al client i poder ser recopilades i processades amb major facilitat. Aquesta és la clau del present i del futur. Les bones noticies són que hem arribat a un punt d’evolució en el que no importa la mida de l’empresa per dura terme una estratègia a Internet, hi ha eines i formules per a tots.



Felicitem a la Cambra de Comerç de Lleida per la seva proposta. Aquest dijous toca escoltar, debatre i aprendre. El mercat així ho exigeix.



 



Jordi Bernat - CEO Up2you



 


T'AJUDEM A ACONSEGUIR ELS TEUS OBJECTIUS?

En acceptar aquest formulari, accepta la nostra política de privacitat

UNEIX-TE AL BLOG D'UP2YOU

Apreciem el temps i la privacitat igual que tu. Només t'enviarem les entrades del blog.
x
¡Hola! Utilizamos cookies propias y de terceros para analizar el uso de esta web. Así podemos mejorar tu experiencia de navegación y uso, además de poder mostrarte contenido publicitario de tu interés. Al continuar navegando entendemos que aceptas nuestra Política de Cookies. Aceptar

Up2you


mapa C/ Agustí Duran i Sanpere, 5 baixos
25001 Lleida
tel. 973 220 612
mail email

Dilluns a Divendres
09:00 - 14:00 / 15:00 - 19:00

CONTACTA I SOL·LICITA
INFORMACIÓ SENSE COMPROMÍS

En acceptar aquest formulari, accepta la nostra Política de Privacitat